Головна » Статті » Мої статті

Таймінг в кс 1.6
Більшість термінів, які використовуються в грі прийшли до нас з Європи. Вивчаючи такий сленг можна зустріти багато понять до одного і того ж елементу в грі або властивості, як прийнято називати. 

Слово Таймінг походить від слова Time (Час). Час у грі - це весь процес, від якого спираються професійні гравці для прийняття рішення. Швидкість цього рішення вже залежить від досвіду гри капітана та індивідуального рівня гри кожного з гравців. Враховуючи, що раунд триває 1 хвилину і 45 секунд + 35 секунд (коли встановлена ​​бомба і вибухає) + 5 секунд після закінчення раунду + freezetime 6 секунд = 2 хвилини 31 секунда - максимальна тривалість раунду. 
За останній час сенс таймінгів надали іншого, більш складний і глибокий. Всю гру механізували, як шахи. Згадаймо, як грають топові команди, всі дії по тактиці, по таймінгів. На будь-яке відхилення від поставленої мети є десятки варіантів і ВСЕ відіграються за таймінгів і загальної ситуації на карті. І що ми маємо в підсумку? 

Таймінг - часовий ліміт по закінченні, якого станеться та чи інша подія в грі, дія або тригер. (Переміщення супротивника, інтервал пострілу awp, зміна зброї, вибух бомби, час необхідний на пересування або перевірку одного сектора повністю, звуковий шум, тривалість Ехо і т.д.). 

З таймингом можна прийняти потрібне рішення, яке може змінити результат раунду. Коротенько варто навести приклад для наочності і щоб Ви вже більш ясно розуміли. 
Залишилося 2 гравця, за CT і T. Дія на карті de_dust2. Т видав звук на довжині у банки. СТ це почув і починає працювати таймінг, так як Т більше не видавав жодного звуку. За таймінгах, якщо Т буде йти пішки, то через 11 секунд він дійде до планта А. За 13 до Зигзага, за 25 через свій респ з пробіжкою до Б, за 15 сек до центр. Використовуючи ці часові рамки СТ буде дивитися всі ці точки по черзі, а також імпровізувати (порушувати таймінг), але так як час працює проти нього, зайве очікування буде помилкою. 

Раніше це могло називатися читанням гри. Гравець прочитав іншого гравця, зрозумів по таймінгів і логічно до якого рішення прийде противник в даній ситуації і пішов на відріз. Адже перевагу в перестрілці в 90% випадків має не той, хто краще стріляє, а то хто нападає раптово. Таймінг є в кожній грі, в кожному спорті, почуття часу. Час визначає послідовність подій у грі і тут треба завжди відштовхуватися на досвід і розуміння гри. Зовсім вже хаотичних ситуацій не буває, навіть коли ворог не читаємо. Ніколи не слід хаотично крутитися в усі точки в очікуванні дива, що побачите спину супротивника. Таймінг можна тренувати, досить почати відчувати гру і не бояться приймати рішень. Знаючи карту і свого ворога, Вам не доведеться максимально замислюватися над своїми рухами по карті. Читаючи і тайміруя ситуацію для себе, ви будете більш сконцентровані на стрільбі і завжди будете на крок попереду! 

Основні помилки і способи роботи тайминга: 
ПАНІКА? Не встигаєте по таймінгів вчинити заплановане і починаєте здійснювати грубі помилки в грі? Відступите назад, виберіть іншу позицію і розіграйте її заново. 
Не правильно прочитаний таймінг може сильно нашкодити вашим тіммейтов, з цього варто постійно спілкуватися і збирати інформацію по карті. Навіть інформація про відкинутою гранаті об стінку допоможе хлопцям у читанні гри. 
Погана орієнтація в часі. Для тренування її, спробуйте прорахувати про себе 1 хвилину по секундах від 0 до 60 і порівняти з секундоміром. В ідеалі відхилень бути не повинно. Ваш рахунок про себе має бути таким же за часом, як у годиннику. 
Є ситуації по таймінгах, які можна віднести до випадковостям. Випадковість - найважливіший елемент Counter Strike. Нетайміруемий гравець - Нуб. Або Ви не намагаєтеся. 
Не буває однакових ситуацій в грі, як би не говорили критики, Нуба та інша нечисть. Кожна ситуація виходить на адаптивний підхід і прийняття стрімкого рішення при дотриманні технології таймінгу. 
Таймінг в таблиці: 

Ситуації 

1. Ситуація 1 в 3 

Дано: 
Карта: de_dust2 
Час до кінця раунду 0:25 секунд. 
Ви CT і ваша позиція на точці ZZ. Повний закуп у всіх. Розмін здоров'я рівний 300 \ 100. 
По звуку ви чуєте, що 2 терориста пробігають по КТ респ на просвіт і прагнуть на плант. Третій терорист 1 раз тупнув в темку. Ваші дії та пояснення ситуації: 
Ваші плюси: 
Часу залишилося мало, і воно грає на Вас. 
Ви знаєте, де знаходяться супротивники і озброєння однакове майже (1 m4a1 vs 3 ak47) 
У Вас багато варіантів, як можна розіграти ситуацію 
Ваші мінуси: 
Ви не знаєте в кого з терористів бомба. 
Доводиться працювати на 2 сектори, так як двоє на Планте і один повзе по zz. 
Поспішати в такій ситуації не варто, візьмемо в облік, що противники стріляють так само, як і Ви. 
Завдання: 
Знищити ворогів 
Знищити ворогів і розміновувати бомбу 
Розмінувати бомбу 
Померти красиво і зробити висновки 
Рішення: 
Наводжу в приклад оптимальний варіант для даної ситуації, хоча, на Ваш розсуд їх може бути мільйон. 
З початку ситуації, коли Ви дізналися розташування всіх супротивників, потрібна простежити за подальшими діями ворогів, не видаючи свого місця розташування. Досить 3-5 секунд, після чого варто атакувати. Атакувати найкраще до установки бомби, бо навіть якщо Ви візьмете раунд і раздефузіте бомбу, то ВСІ гравці отримають зайві 800 $ за встановлену бомбу, хоч і не підірвану, а в залежності від кількості гравців, дана сума може варіюватися від 2400 $ до 12000 $ (3 гравця і 15 гравців за Терористів). 
Виходьте з ZZ, навряд чи з ящика і вбиваєте одного з ворогів на Планте А, після чого відходите назад на ZZ, щоб не потрапити під розмін другого гравця з планта. Чекаєте 4-8 секунд третього гравця з ЗЗ з повільним виходом на парапет для чека всього сектора. Чисто? Значить чекайте з довжини! Знайшли? Убили! Стрімко виходите знову на верх ZZ до Плант і вбиваєте другого гравця, який буде ставити бомбу або шукати Вас. Друге буде дуже грубою помилкою з його боку, так як будуть залишатися лічені секунди, для того, щоб поставити бомбу. Відриваєте ворога агресивними префайрамі і прострілами, закінчується час раунду, вбиваєте ворога і бідолага починає новий раунд з відсутністю гонорару за свої злодіяння. 
Таймінг на картах за обидві команди. 
Самостійно я не знайшов часу, щоб зафіксувати таймінг на всіх стандартних картах і вкласти в статтю, але спасибі іншій людині за цю працю! 
Автор тайминга по картах - werik з сайту Na'Vi. 

2. Ситуація 2 в 4 

Дано: 
Карта: de_nuke 
Час до кінця раунду 0:55 секунд. 
Ви за CT. Ви залишилися удвох з напарником проти чотирьох терористів, що прорвалися на рампи з одним розміном, убивши трьох тіммейтов. 
Інформація від убитих була. Вбита бомба на рампах і ще троє вийшло, які і забрали двох на рампі і одного під дев'яткою, який поспішав хелповать. У швидкій перестрілці були покоцать всі троє терористів по 1-3 попадання і потім настала тиша, вороги почали Холден. 
Ваші плюси: 
У вас двох по 100 хп, а у ворогів на 4 гравці максимум 250 хп. До прикладу всі троє на рампах мають по 50 хп і 1 живий, який мабуть залишився на нулі має 100 хп. 
Інформація у Вас є. Вороги ж тільки здогадуються і повільно будуть все перевіряти. 
Як же розігрується дана ситуація. Візьму частий приклад серед задротскіх (професійних ігор). Терористи на рампах не будуть поспішати вниз на рампи, так як з таким індикатором життя, як у них легко всім лягти навіть від однієї людини або взагалі гранати. Терористи займають позиції на рампах, але не спускаються вниз. Вони терпляче чекають інформацію від свого іншого тіммейтов на нулі або на вулиці. Той тіммейтов буде шукати Вас, щоб дати інформацію своїм тіммейтов, тоді вони сміливо будуть виходити на точку і брати раунд. 
Ваша позиція наступна: 
Ваш тіммейтов залишився на будці, ви на спавна, над входом в мейн. Отримавши інформацію про прорив точки на рампах необхідно всіляко змінювати свою позицію і намагатись допомогти своїм тіммейтов, але як виходить, по історії вище, Ви нічого не встигли і настала тиша. За таймінгів Ваш тіммейтов спуститися з праву кишку від скрипи і повернеться назад на верх, а Ви доповзете до дев'ятки і буде слухати, що діється на рампах. 
І ось час пішло. 55 секунд. За цей час в режимі SHIFT вороги зможуть доповзти до планта знизу за 17 секунд і поставити бомбу, якщо тільки Ваш тіммейтов не спробує їх зупинити. За 20 секунд вони можуть повернутися повільно на нуль і спробувати вийти з будки. Це вони і будуть робити. 1 терорист проскочить під дев'ятку і буде її контролювати. Двоє на SHIFTе повернутися на нуль і буду виходити будку. Останній же зайде з Мейн. У такому розкладі вони прочекают всі точки і адекватного розміну не уникнути, кількість стовбурів все ж вирішує. Читаючи такий небезпечний розклад, необхідно, щоб тіммейтов не став лізти в кишку, а залишився на будці, бо краще або вгадувати цю ситуацію, або робити сейф. Вам, як гравцю на самій висоті, на дев'ятці варто тримати позицію і зі склянкою біля стінки, слухаючи кожен звук. А він буде тільки один, який і спричинить за собою раш. 
Терорист під дев'яткою дасть флешку до вас на 9 і відійде в сторону вулиці (так, він не буде до вас залазити, так як це його неминуча загибель, яка чи виграє час для атаки, але під цю флешку буде вриватися живучий терорист з вулиці в мейн, його і потрібно вбити в першу чергу вашому тіммейтов з будки, після чого буде максимум 4-5 секунд, щоб вихопити двох терористів з буки і скрипи, по инфе йдуть на розмін, якщо Ви не вийдете на перехресний вогонь між скрипом, будкою, то вашому тіммейтов просто зметуть, а потім екстермініруют і Вас, що швидше і буде. За цей час залишиться вже 20 секунд до кінця раунду і бомба логічно буде у того, хто грав будку. 
Події: 
Ворог кидає флешку з під дев'ятки на 9 і відходить на вулицю. 
Синхронно вривається в мейн живучий терорист і вмирає від вашого тіммейтов з будки. 
На інфу вриваються 2 терориста з нуля, наводяться на тіммейтов. 
Виходьте Ви, забирається одного терориста, другий вбиває вашого тіммейтов і ви його розмінювати. 
Ситуація 1х1 і увагу, таймінг. 20 секунд! Ворог який пішов на вулицю виповзе з мейн і буде контролювати Вас на дев'ятці. Враховуючи, що після перестрілки у Вас максимум житті 1-30. Ловіть таймінг, якщо він кине гранату, то швидко вибігаєте і вбиваєте його. Зрозуміло і граната вб'є Вас, але раунд буде на Вашій сторону, так як Ви вбили першими. В іншому розкладі він вже буде без гранат і доповзе до бомби, підбере її і буде чекати секунду в секунду Вас з дев'ятки, але ставити плант не буде. На 9 секунд до кінця раунду він спуститися в кишку і встигне поставити бомбу внизу, щоб цього не допустити на затишшя в 20 секунд до кінця раунду повільно спустіться сходами і вийдете на вулицю. Зайдіть з Мейн і чекайте поки ворог здасться Вам спиною - убийте його! Раунд Ваш. 
Всі ці умови йдуть по елементу тайминга, як і що творитиметься на карті. Зрозуміло варіантів розвитку подій тут дуже багато, але такий розклад я багато разів спостерігав і сам опинявся в ньому. До речі спочатку я б тим терористом, який все чека і все одно по таймінгів вбивали мене в спину, ну а з часом все змінилося Чого і Вам раджу. 

de_dust2 

Терористи (T) 
B: fast 
1:38 - біля входу в верхню кишку 
1:36 - в кишці (хрестах) 
1:33 - на виході з кишки 
1:32 - у нижній кишці 
B: slow 
1:36 - 1:33 - біля входу в верхню кишку 
1:27 - у нижній кишці 
ZZ: fast Якщо бігти через "темку" 
1:36 - середина парапету 
1:33 - на сходинках Якщо бігти через нуль 
1:36 - на початку парапету 
DL: fast 
1:35-1:36 - у коробці 
1:33 - в ямі 
Контер Терористи (CT) 
У плант: fast 
1:43 - 1:42 - пробігають центр 
1:39 - 1:38 - в дверях біля входу на малий Плант 
1:36 - біля входу в кишку "хрести" 
ZZ: Якщо використовувати підсадку на 4-ку 
1:36 - на сходинках 
1:33 - спочатку парапету 
Якщо бігти на ZZ, через плант (через підйом) 
1:36 - на Планте А 
1:33 - на сходинках на ZZ 
Довжина: fast 
1:37 - 1:36 - Яма або Коробка 

de_nuke 

CT захист: 
1:34 - на дев'яти (9) 
1:34 - в ангарі 
1:34 - на вході в прибудову 
1:31 - на рампах біля великого ящика 
T атака 
1:34-1:33 - радіо 
1:34 - жовтий (будка) 
1:33 - біля десяти (ящики) 
1:30 - за червоним 

de_inferno 

CT: 
1:36-1:35 - На виході в Банан 
1:36 - за 90 (відросток) 
1:37 - на вихід в мідл (простріл, ребра) якщо бігти через 5ку 
1:35-1:34 - на вході в підсадити (вікно) якщо бігти через 5ку 
1:34 - підсадити (вікно) 
1:32 - на 7ке, біля входу в підсадити (вікно) якщо бігти бібліотекою 
1:33 - на вході в килими (висота) 
T: 
1:37 - на виході з Ями на вході в банан 
1:35 - на трусах (балкон) якщо бігти через будинок 
1:35 - на перемичці, під підсадити (провулок) 
1:33 - на виході в ребра, вихід з мідла якщо бігти через яму 
1:31 - на сходинках в килими 
1:30-1:29 - на килимах 

de_train 

CT захист: 
1:33 - на тридцяти трьох (33). 
1:33 - на спуску в нижній парапет (4) 
1:38 - у десятці (зігу) 
1:36 - на зелені 
1:37 - за п'ятим вагоном 
Т атака: 
1:35 - на вході в нижній парапет (спуск) 
1:35 - пожежка (нуль) 
1:36 - на простріл (верх-низ) 
1:38 - на сотці (100) 
1:35 - на вході на зелень 

de_tuscan 
CT: 
1:38 - балкон 
1:33 - на виході з зіги, на вході в квадрат (Едвард) 
1:36 - Б, на 4ке 
1:37 - Б, в бочці 
1:37 - на вході в перехід (мідл) 
1:35 - на виході з переходу (HOLD або ринок) 
1:35 - на вході в квадрат 
1:33 - на виході з котів, на вході в холд (ринок) 
T: 
1:36 - на виході з квадрата (перед зігой) 
1:33 - на банані 
1:30 - візит на Б 
1:32 - на зіге 
1:35 - на виході з квадрата (мідл) 
1:35 - на вході в перехід 
1:33 - на виході з переходу (мідл) 
1:34 - на вході в коти 
1:32 - в кишці (підземелля) 
1:26 - в бочці (Б) 

de_mirage 
Атака (T): 
Rush А (через килими): 
1:37 - на вході в килими (вихід ель) 
1:33 - балкон 
Rush А (через яму): 
1:37 - на вході в центр (вихід яма) 
1:32 - на вході в підйом (4ка) 
1:34 - на вході в арку 
1:30 - люлька (біля дірки) 
Rush A (через мідл): 
1:37 - на виході з дуги (на вході в мідл) 
1:34 - мідл (на вході в перемичку) 
1:32 - на виході з перемички 
Rush B (через парапет): 
1:37 - на виході з дуги (на вході в парапет) 
1:32 - зігу (зелень) 
1:27 - на точці Б 
Rush B (через будинок): 
1:38 - на вході в будинок (вихід з підсадки) 
1:31 - коридор (тунель) 
1:26 - на точці Б 
Захист (CT): 
Заняття А (rush килими): 
1:39 - на точці А 
1:35 - на вході в килими 
1:31 - на виході з килимів (вхід в ель) 
Заняття А (rush яма): 
1:38 - за центральним ящиком 
1:36 - на вході в яму 
1:31 - нуль 
Заняття А (через дірку): 
1:37 - люлька (вікно) 
1:36 - арка 
1:33 - мідл (через спуск) 
Заняття B (rush мідл): 
1:39 - кахель (вікно) 
1:33 - на вході в 7ку 
1:30 - зігу (зелень) 
Заняття B (rush будинок): 
1:39 - кахель (вікно) 
1:35 - на точці Б 
1:29 - 10ка (білизна) 
1:25 - на виході з коридору (тунель) 

Сподіваюся, що ці знання допоможуть Вам більш впевнено орієнтуватися в грі.

Категорія: Мої статті | Додав: SpecTor (02.02.2014)
Переглядів: 363 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: